melvinsblogg

Alla inlägg under april 2011

Av Melvin Råsten - 20 april 2011 19:06

I dag ritade vi påskbilder, jag  gjorde ett Hawaiiägg.   Och i dag på gympan lekte vi något jättekul.  På rasten lekte jag, Joel och Elliot en lek som gick ut på att göra som jag gjorde.  

Av Melvin Råsten - 19 april 2011 17:51

I dag mätte vi saker i pinnskogen det var ultra super kul.

Och i svenskan jobbade vi med läsförståelse. Det var en saga som hette Elefanten Mahagiri, den var bra. Och på rasten lekte jag,Elliot,Greta,Jacob,Erik.H,Loke,Olivia och Jossan burken.  

Av Melvin Råsten - 18 april 2011 16:26

I dag hade vi diagnos i matte jag var ganska bra!    Och på rasten i dag lekte jag med Nicklas i ett förråd.Sen ville Melker,Erik.P och Erik.H vara med, och Jacob men han ville ligga på en hylla. Då sa vi att han INTE fick ligga där för vi trodde att hyllan skulle rasa ner på oss.  

Av Melvin Råsten - 15 april 2011 08:55

 Och i tisdags jobbade vi med matte subtraktion det var kul.Vi jobbade också med SO egypten det var ultra super duper fjomp kul.Och i onsdags på jumpan körde vi spökboll  och korvkull där en var kullare och skulle kulla alla andra dom som blev kullade skulle lägga sej ner och 2 andra skulle lägga sej brevid och sjunga:Varmkorv bogi 1 gång.I torsdags mätte vi saker inne och ute det var   jätte kul.Vi gjorde sarkofager okså.  Och i dag skriver jag veckobrev.  


Av Melvin Råsten - 14 april 2011 17:08

I dag på SO gjorde vi sarkofager av papper som vi vek.     Och på matten i dag mätte vi saker inne och ute det var kul och jättekul.      I dag när vi hade svenska gjorde vi veckansord jag tror jag fick alla rätt  

Av Melvin Råsten - 13 april 2011 16:37

I dag när vi hade matte var vi tvungna att räkna sidorna 80,81,82,83,84,85,86och 87 som var stoppsida.  I dag på jumpan körde vi SPÖKBOLL och varmkorven.    På rasten var jag med och spelade BANDY det var kul.

Av Melvin Råsten - 12 april 2011 17:47

I dag när vi gjorde pyramider i SO var dom stora på pappret men när dom var klara var dom ganska små. När vi hade lunch var det JÄTTE gott det var någon soppa med makaroner och skinka.  

Av Melvin Råsten - 11 april 2011 16:50

I dag när vi hade matte var Carine tvungen att lägga till 5 minuter för dom flesta, faktiskt alla, var INTE klara.Och när vi hade svenska jobbade vi med veckans ord. Vi jobbade med sport ord som basketboll och ishockey. När det var lunch var det en spricka i min tallrik så jag fick gå och ta en ny.        

Presentation


Namn: Melvin
Född: 2002
Bor: Norrtälje

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards