melvinsblogg

Alla inlägg under september 2011

Av Melvin Råsten - 30 september 2011 08:55

                           Hej och välkommna till min blogg!!!

I måndags hade vi jumpa vi körde badminton det var kul för jag och Hampus fick 15 studs utan att nudda mark. Och i tisdags hade Jeff som kommer från USA kommit hit för att hälsa på.på lektionen i onsdags hade Erik.P med sig ett USB-minne som det fanns bilder på hajar som Jeff hade tagit. Och i torsdags hade vi Micke som lärare vi ritade laxar. Och Nicke spelade schack mot Joel så det var Nicke VS Joel.

 Nicke säger att han sög stort men det gjorde han nog inte.

Och i dag skriver var enda liten kotte i klassen veckobrev inklusive jag men jag är ingen kotte. 

Av Melvin Råsten - 29 september 2011 18:11

I dag hade vi Micke som lärare för Ann-Charlotte kunde inte vara med oss.

Och på syslöjden sydde jag på min ena skinka men inte den andra. 

Och på rasten gjorde jag inte så mycket förutom att hjälpa Klara att bygga upp ett hus som Hampus förstörde.angry smiley #1546 När jag cyklade hem fastnade min one-piece i ett kugghjul så den fick ett hål.

Av Melvin Råsten - 28 september 2011 19:18

I dag hade Erik.P med sig ett USB-minne med hajar på bild, men Carines dator var trasig så det gick inte.    Och på lunchen fick vi något gott med brunsås och lingonsylt.

När skolan var slut lekte jag och Melker vi spelade Castle Crashers som vanligt men vi kom till sista banan här är en av bossarna på sista banan han kan rita magiskt



PS jag skulle tagit sista bossen men jag hittade ingen bild på honnom.

Av Melvin Råsten - 27 september 2011 17:56

I dag var Carine sjuk så vi hade Ann-Charlotte istället.  Och efter lunchen hade vi besök av Jeff som kommer från USA han var cool och vi hade frågor till honom.  På scouterna fick vi måla krukor min handlar om 

Och med min nya cykel kan jag köra upp för hela mördarbacken!!!

Av Melvin Råsten - 26 september 2011 19:06

I dag har vi haft jumpa då körde vi badminton det var kul. Och på lunchen fick vi något gott men jag vet inte vad det kallades. På SO jobbade vi med Uppland. Jag blev grupp 4 men jag kommer inte ihåg vad min grupp ska jobba med. Efter skolan sålde jag min gamla cykel!

Av Melvin Råsten - 23 september 2011 10:13

I måndags på jumpan lekte vi spökboll det var kul. Och på tisdagen hade vi längre dag då hade vi engelska. Vi jobbade med hälsningsfraser, frågor och länder det var kul. Och i slutet av tisdagen har vi teknik hade ni teknik när ni gick i skolan? Och på onsdagen hade vi jumpa vi körde stora och små vågor jag ramlade och skrapade mitt knä i marken det gjorde ont!  På torsdagen hade vi textilslöjd jag har tänkt att sy på ett ögonbryn på min gubbe. Och när skolan var slut lekte jag och Melker vi spelade Castle Cracher jag var Melkers bror Antons gubbe han är i level 23. Jag dödade den första bossen den var lätt för vi är på mycke högre bana här är första bossen.Se hela bilden

Av Melvin Råsten - 22 september 2011 16:31

I dag har vi haft textilslöjd jag hann nästan klart med min gubbe som har... Nej förresten. Det får bli en överraskning. Och på svenskan fick vi rimma det var kul. Och jag lekte med Melker i dag igen vi körde Castle Crashers det här är alla hjältar.


Och det här är den första boss banan.


 

Av Melvin Råsten - 21 september 2011 17:34

I dag har vi haft matte då jobbade vi med liter och deciliter. Och på jumpan körde vi stora och små det var kul. På eftermiddagen lekte jag och Melker vi spelade Castle Crasher. Det är ett spel där man är riddare med krafter t.ex lava och is jag fick ett laser svärd med Melkers brorsa Anton och så gick jag upp från level 18 till 20.

Presentation


Namn: Melvin
Född: 2002
Bor: Norrtälje

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards