melvinsblogg

Alla inlägg under januari 2012

Av Melvin Råsten - 31 januari 2012 19:17

I dag har vi haft längre dag. Vi har haft engelska, det var kul. Efter skolan åkte jag till scouterna. Det var en mus utanför fönstret, det var coolt. Men en tjej var ett pucko och sparkade på musens bo så den kanske är död nu.

På scouterna repeterade vi musikalen vi ska göra. Jag ska vara Zebra.

Av Melvin Råsten - 30 januari 2012 17:10

I dag har vi haft jumpa vi körde handboll det var roligt. Vi gjorde bläddersagor på bilden det var kul.   Efter skolan lekte jag med Melker vi spelade TV spel det var svårt men kul.

Av Melvin Råsten - 27 januari 2012 17:11

I dag har vi haft tipsrunda. Det var roligt. Efter skolan lekte jag med Erik.H det var kul.    När jag kom hem spelade jag Minecraft på en server som heter ------- den är jätterolig. 

Av Melvin Råsten - 26 januari 2012 17:30

I dag har vi fått en ny fröken. Hon heter Helena hon ser snäll ut. Vi har också haft träslöjd vi gjorde trollsnurror. Dom ser ut ungefär så här. Och jag lekte med Melker. Vi spelade NHL 12.

Av Melvin Råsten - 24 januari 2012 18:06

I dag har vi haft kortare dag vi slutade klockan 13:00 det var skönt.   Efter skolan lekte jag med Melker. Vi spelade NHL 12 han var en kille som var 2 m och 20 cm jag vet inte vem jag var. Jag fixade fight mellen oss jag gjorde KO på honom det var bra.   Min pappa hämtade mig där och skjutsade mig till scouterna vi sjöng lite där.

Av Melvin Råsten - 23 januari 2012 15:21

I dag har vi haft jumpa det var kul får vi körde ta ärtpåsar leken 3GA mot 2GA vi vann inte.    Wilhelm våran vikarie läste ur Madicken boken jag ritade en macka med gele på.   Till lunch fick vi köttbullar med makaroner det var gott.  Efter skolan lekte jag med Melker vi spelade Robot buzz det var roligt.

Av Melvin Råsten - 19 januari 2012 17:37

I dag slutade vi 15:00 det var för vi var på tidningen det var roligt att vara där. Vi kollade på maskiner och papper.

Vi har också haft en lektion där vi fick klippa ut saker från tidningen det var kul.   Till lunch fick vi spagetti och köttfärs det var gott.

Av Melvin Råsten - 18 januari 2012 16:19

I dag har vi haft matte vi fick använda miniräknare det var roligt.   Vi hade också jumpa det var kul vi körde hinderbana. Till mat fick vi fisk och äppeljuice det var gott.    Jag skulle leka med Melker och Erik.H men Melker sa att hans bror skulle på hockey. Så jag gick hem och spelade Minecraft på en server som är hemlig.

Presentation


Namn: Melvin
Född: 2002
Bor: Norrtälje

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards