melvinsblogg

Alla inlägg under oktober 2011

Av Melvin Råsten - 27 oktober 2011 18:27

I dag har vi haft textilslöjd det var kul. Och på lektionen fick vi rita pumpor och klippa skelett. På lunchen fick vi köttbullar och stuvade makaroner. När jag åt pannkaka hemma sa Jonna (min syster) att det finns en slags människa i Minecraft som dödar spelaren, den heter Herobrine. Den är väldigt mystisk, den har inte pupiller och gömmer sig väldigt mycket. Såhär ser den ut.

Av Melvin Råsten - 26 oktober 2011 18:02

I dag har vi haft jumpa det var kul för vi gjorde en hinderbana. Vi har också haft multiplikation, det var kul. Och efter skolan lekte jag och Melker. Vi spelade Castle Crachers det var kul för vi köpte en motorsåg, fick ett guldsvärd, ett eldsvärd, en korv, en strimlare och hittade en älggroda att ha som husdjur. Här är en av mina favorit Minecraft låtar ->

Av Melvin Råsten - 24 oktober 2011 17:38

I dag har vi haft multiplikation det var kul.    Och på jumpan fick vi köra evighetsstafett det var också kul.  När skolan var slut lekte jag och Melker. Vi spelade SPORE galactic adventures det är jätteroligt!!!

Igår tankade jag pappas bil, jag är bättre än mamma på att tanka.


Av Melvin Råsten - 21 oktober 2011 10:10

I måndags hade vi jumpa vi gjorde en hinderbana det var roligt. Och i tisdags hade vi engelska då översatte vi words hi hi hi. Översatte ni ord när ni gick i skolan? Jag har också haft scouter vi gjorde tvål. Och i onsdags hade vi jumpa vi körde spökboll det var kul. I torsdags hade vi textilslöjd jag fick ta hem min gubbe Abloy han är bäst.   Och i dag skriver vi veckobrev det är roligt. Skrev ni veckobrev när ni gick i skolan?


Med vänliga hälsningar Melvin.

Av Melvin Råsten - 20 oktober 2011 18:56

I dag har vi fått nya bord i klassrummet det är JÄTTEROLIGT! Och på lunchen fick vi någon slags fisk med potatis det var gott. På rasten spelade vi fotboll det var kul.smiley Och på eftermiddagen hade jag utvecklings samtal med Carine, mamma och pappa. Det gick bra!

Av Melvin Råsten - 19 oktober 2011 17:17

I dag har vi haft jumpa vi körde spökboll det var roligt vi körde också bollkull det var också roligt.  Och på lunchen fick vi blodpudding det var gott.    På rasten körde vi fotboll igen det var kul.Och när skolan var slut lekte jag och Melker vi spelade Fat princess det var ganska kul och vi körde Castle Crachers det var kul.

Av Melvin Råsten - 18 oktober 2011 19:14

I dag har vi haft engelska det var kul.   Och på lunchen fick vi rester från igår och något annat det var gott. När det var rast spelade jag, Melker, Henry, Erik.H, Jakob och några till (men jag kommer inte ihåg vilka) fotboll. Och på scouterna fick vi göra tvål min är en grön kanin den är väldigt hal.

Av Melvin Råsten - 17 oktober 2011 18:29

I dag var Carine sjuk så i stället hade vi Madde.   På jumpan gjorde vi en hinderbana det var kul. Och på lunchen fick vi typ wok det var jättegott!

När skolan var slut lekte jag och Elliot. Vi spelade Minecraft, vi håller på att bygga en stad det är jätte roligt.

Presentation


Namn: Melvin
Född: 2002
Bor: Norrtälje

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards